Vragenlijst advocatuur

Vanuit de IT-Kieswijzer monitoren wij het gebruik van software in de advocatuur. Wij halen een deel van die informatie uit het zoekgedrag op de site. Maar naast het zoekgedrag naar nieuwe oplossingen zijn wij ook benieuwd naar wat kantoren op dit moment gebruiken.

Daarbij zijn wij met name nieuwsgierig naar het antwoord op de vraag in welke mate de omvang van een kantoor bepalend is voor de keuze voor een alles-in-één-pakket dan wel voor een 'best of breed' oplossing. 

De enquête is volledig anoniem. De opgehaalde informatie zal op geen enkele andere manier gebruikt worden dan het inzichtelijk maken van het IT-landschap in Nederland.

De vragenlijst staat tot half december open, zodat wij begin januari 2021 de resultaten kunnen presenteren. 

 

Onderstaand de enquête m.b.t. best of breed oplossingen. Gebruikt uw kantoor een ‘alles-in-één’ oplossing? Vul dan de vragenlijst 'Alles-in-één' in. 


Software-oplossingen in de advocatuur

Gebruikt u één oplossing voor zowel het tijdschrijven en declareren als het beheer van uw documenten (alles-in-één) of gebruikt u daarvoor meerdere applicaties die met elkaar communiceren (best of breed) ?
Onder een praktijkmanagementsysteem verstaan wij een applicatie waarin (a) de basis dossierinformatie vastgelegd wordt, incl. de debiteur, en waarin je (b) tijd kan registreren en (c) kan declareren.
Wij zullen deze gegevens niet in het rapport gebruiken. Uw bijdrage aan het onderzoek blijft volledig anoniem en wij zullen deze informatie niet delen met leveranciers. Uw gegevens komen niet op onze mailinglijst, noch zullen wij u anderszins benaderen.
Privacy verklaring: https://www.it-kieswijzer.nl/media/1615/privacyverklaring-l-ime.pdf